Page 6 - KWP profilpelanggan_FA
P. 6

Profil Pelanggan KWP 2015

6

    Kementerian Wilayah Persekutuan (KWP) telah mensasarkan untuk
menjadi organisasi yang cemerlang dengan disokong oleh sistem penyampaian
perkhidmatan yang mantap menjelang tahun 2020. Bagi mencapai sasaran
tersebut, satu profil pelanggan didokumenkan bagi mengenalpasti keperluan
dan ekspektasi pelanggan yang terdiri daripada pelbagai kategori dengan tepat.

Sesungguhnya pelanggan           Selain itu, Profil Pelanggan juga
merupakan salah satu aset        dapat dijadikan rujukan serta
utama KWP dan mempunyai          panduan dalam membantu
kepentingan yang sangat          pengurusan Kementerian
besar dalam menentukan           bagi mengenalpasti kriteria
imej serta tahap sistem          pelanggan mengikut
penyampaian perkhidmatan         perkhidmatan yang diberikan.
di semua Bahagian KWP.
Profil Pelanggan Kementerian
Wilayah Persekutuan yang
diterbitkan ini bertujuan untuk
mewujudkan dokumentasi
data pelanggan yang lengkap
mengikut Bahagian di
Kementerian.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11